HERPLAATSING

Bullmastiff Herplaatsing en Bullmastiff Vereniging Nederland werken samen bij het helpen met het bemiddelen van Bullmastiff’s, op zoek naar een andere plek en hebben als doel bij te dragen aan het hebben van een ‘gouden mandje’ voor alle Bullmastiff’s in Nederland en België.

Wij trachten enkel te bemiddelen en vangen dus geen honden op! Een her-te-plaatsen hond woont dus nog steeds bij de ‘oud’ eigenaar of in een door hen gevonden tijdelijke situatie, tot de hond geplaatst wordt. Beide partijen zullen dus zelf gelegenheid moeten nemen om een rustige kennismaking, mogelijk te maken.

Als u voor een Bullmastiff op zoek bent naar een nieuw thuis wordt er na ontvangst van een ingevuld aanmeldformulier voor herplaatsing, met foto’s en een vergoeding van € 50,- ten bate van de vereniging een oproep geplaatst. Voor Bullmastiff’s met stamboom worden deze oproepen gedeeld op de website van de rasvereniging Bullmastiff Vereniging Nederland en op de facebook pagina Bullmastiff Herplaatsing, een oproep voor Bullmastiff’s zonder stamboom wordt enkel geplaatst op de facebookpagina van de Bullmastiff Herplaatsing. Wij verzamelen de gegevens van eventuele geïnteresseerde en samen gaan we kijken naar de beste match.

Als u een Bullmastiff zoekt die u een thuis wilt bieden, kunt u bij serieuze interesse reageren op een hond. We houden geen wachtlijsten bij, aanmelden kan dus echt enkel gericht op een oproep van een hond, met het aanmeldformulier voor adoptanten. Na ontvangst van het formulier wordt u voorgesteld aan de ‘oud’ eigenaar van de betreffende hond. Pas als deze denkt dat u ook een goede match zou kunnen zijn, worden er na toestemming, gegevens uitgewisseld, zodat er contact gelegd kan worden.

Hopelijk kunnen we samen iedere Bullmastiff een goed en passend thuis geven, tenslotte verdienen deze onbaatzuchtige bullen allemaal deze kans!

Met vriendelijke groet,

Bullmastiff Vereniging Nederland en Bullmastiff Herplaatsing

HERPLAATSER

BALOU

is op zoek naar een nieuwe thuis.

Roepnaam: Balou

Leeftijd: 4 jaar

Geslacht: gecastreerde reu

Stamboom: ja

Balou is opgegroeid in een gezin met een andere hond en een kat. Buitenshuis reageert hij regelmatig anders op deze diersoorten, achter katten gaat hij het liefste aan en als een andere hond gromt of geluid maakt reageert hij hier vaak op. Balou houd wel heel erg van wandelen en is best energiek. Thuis kan hij nog wel eens wat streken uithalen als hij alleen is, hij heeft regelmatig last van ontplofte kussens in zijn bench. Verder is het een enthousiaste kerel die graag met je  bezig is.

De eigenaren kunnen Balou helaas niet de tijd geven die hij verdient en daarom zijn we op zoek naar een plek waar hij dit wel krijgt. Een plek in een gezin of in ieder geval in huis, waar er voldoende tijd is om lange wandelingen met hem te maken en waar hij niet te vaak alleen is. Bent u Balou zijn nieuwe wandelmaatje? Meld je dan aan als adoptant via de website.

LID WORDEN

Bullmastiff  Vereniging  Nederland

SITEBEHEER & ONTWERP door HMwebdesign

Copyright © {date} Bullmastiff Vereniging Nederland - All rights reserved. - Privacy Policy